Jak wybrać salę do zorganizowania wesela?

Jak wybrać salę do zorganizowania wesela?

Dobór odpowiedniej sali na wesele bywa bardzo trudny. Cała organizacja wesela pochłania wiele czasu. Ma to być impreza niezapomniana zarówno dla nowożeńców, jak i dla gości. Dlatego dość często zdarza się, że wybieramy salę z dala od naszego miejsca zamieszkania. Ważne, żeby lokalizacja miała swój urok, wśród zieleni, a restauracja serwowała dobre jedzenie i miłą obsługę. Jeśli wybieramy salę w innym regionie, musimy oczywiście zadbać o nocleg i dojazd naszych gości. Na całokształt wesela wpływa wiele czynników, dlatego warto jeszcze przed podjęciem decyzji zapytać, czy do wynajmu sali weselnej wliczane są dodatkowe atrakcje dla naszych najmłodszych gości, czy również menu jest odpowiednie dla każdego uczestnika przyjęcia i jakie są koszty noclegów dla przyjezdnych gości. Wesela bardzo często organizowane są w ciepłych miesiącach, dlatego warto zwrócić uwagę czy dana sala ma klimatyzację. Oczywiście powinien to być standard jednak nie zawsze to, co oczywiste takie jest. Jeśli szukamy sali weselnej z dobrym menu oraz baza noclegową dla naszych gości to najlepszym wyborem będzie restauracja z miejscami noclegowymi – taka jak „Sosnowe Zacisze”. Właściciele proponują kuchnię regionalną i specjalne menu również dla dzieci, a dla zmotoryzowanych monitorowany parking. W ofercie znajdziemy bazę noclegową dla gości oraz w gratisie apartament dla Młodej Pary.

Sala, menu, obsługa

Wybierając salę, powinniśmy mieć sprecyzowaną listę gości – nie chodzi tu o dokładną liczbę, ale warto wiedzieć, czy wesele ma być na 50 osób, czy na 200. Od tego będzie zależało, jaką salę powinniśmy wybrać. Nie powinna być ona za mała, żeby goście nie odczuwali ścisku, ale jednocześnie też nie bardzo duża przy mniejszym przyjęciu weselnym. Równie ważny jest wystrój, który powinien być odpowiedni zarówno do okoliczności, jak i upodobań państwa młodych. Specjaliści zatrudnieni w „Sosnowym Zaciszu” przygotowują piękne dekoracje w atrakcyjnych cenach. Goście mają przy tym do wyboru standardową dekorację obejmującą żywe kwiaty lub wersję rozszerzoną, która zawiera piękne bukiety kwiatowe. Oprócz tego obsługa zajmuje się organizacją i wystrojem sali w najdrobniejszych szczegółach. m.in. rozkładając winietki, udostępniając numerację stołów czy przygotowując listę zaproszonych osób. Wszystko po to, by zdjąć możliwie największy ciężar z barek Państwa Młodych.

Jednym z ważniejszych elementów wesela jest oczywiście menu. Ważne, żeby znalazły się w nim nie tylko potrawy mięsne, ale także wegetariańskie. Konieczne jest również zadbanie o odpowiednie dania dla osób na specjalnych dietach (np. bezglutenowej czy wynikającej z alergii).  Obsługa to dość istotna kwestia udanego przyjęcia. Kelnerzy powinni być mili, cierpliwi, bo oczywiście na naszym przyjęciu też może znaleźć się ktoś, kto ze wszystkiego jest niezadowolony. Dlatego obsługa powinna sprostać wymaganiom każdego gościa, żeby nikomu nic nie brakowało oraz żeby ciepłe posiłki podawane były w odpowiednim czasie.

„Sosnowe Zacisze” oferuje kompleksowe usługi w zakresie organizacji wesel. Obsługa jest przy tym otwarta na wszelkie wymogi i oczekiwania ze strony Państwa Młodych oraz zaproszonych osób – możliwe jest m.in. zamówienie transportu dla gości czy animatora dla obecnych na uroczystości dzieci. Dodatkową zaletą sali są otaczające ją piękne ogrody, które stanowią dodatkową atrakcję. Wysoki standard oferowanych usług to gwarancja udanego wesela i satysfakcji Klienta.

Jak wybrać salę do zorganizowania wesela?

Wróć do bloga